Question
Posted by: JEN | 2019/02/14

Maintenance

HI HOOP JUL KAN MY HELP. EK HET AANSOEK GEDOEN VIR VERMINDERING VAN SKOOL GELD OMDAT EK NIE DIE VOLLE BEDRAG KAN BEKOSTIG NIE,HY WIL OOK NIE AANSOEK DOEN OM MY TE HELD DAT EK VERMINDERING KRY NIE HY SE HY BETAAL ONDERHOUD MAAR WAT HY NIE VERSTAAN NIE DIE SKOOLGELD IS 1300 EN HY GEE NET 1400, MY ONDERHOUD GELD IS R1400 EN SKOOL FONDS IS R1300 EN DAN SKIEP HY NOG. HY WIL NIE BYDRA MET KLERE KOS ENS NIE,EK HET VOORGESTEL DAT ONS BEURTE MAAK OM SKOOLGOED EN KLERE ELKE JAAR TE KOOP EN VAN DIE 4J WAS 2JAAR SY BEURT EN HY NET VERSKONINGS HY HET NIE OF HY GAAN NIE WANT HY SIEN NIE SY KIND NIE, OMDAT HY MOET VER RY AS HY HAAR KOM OPTEL, AS EK VRA ASB HELP MET JOU GEDEELTE DAN SE HY WEES N MA EN SORG VIR HAAR ,WAT KAN EK MAAK ...AS HY NIE SY SIN KRY NIE DAN DRYG HY HY GAAN HAAR WEGVAT

- 2019/02/16

Hello Jen,
I'm sure some of our readers have experience of such situations, and they should be able to give you good advice -- I'm not an expert in such matters.
You don't seem to mention whether the arrangement you made with Him was done informally, between yourselves, or whether it was done through a court. I always recommend this, as the decision can be more fairly made ; it can be revised by the court if circumstances change, and the court can enforce the decision, pushing deadbeat ads to pay up.  You should be able to get free legal advice from the Law Clinic at your nearest law school, and there may be a Family Advocate's office at your magistrate's Court which also could advise.

2
Posted by: Anonymous | 2019/02/19

go to the family court and sue him for maintenance. they will go through all his and your financials, decide on a fair amount and implement it. he is not allowed to not contribute to food and accomodation. he is not allowed to not pay if he doesn't see the child. and he can't take the child away from you. also, as he is a poor payer, take all evidence of when he paid you how much and what he still owes. they'll put it on a arrears order. then request a garnishee of his salary to cover both arrears and maintenance. the process is lengthy but easy and free

Posted by: Tash | 2019/02/15

Hello Jen, Ek kry R1300 onderhou vir my 11jarige dogter en sy is op haar pa se medies. Hy koop elke jaar vir haar winter klere en ek vir die ander seisoen. Dit is hoe dit moet wees. Hy moet sy deel bydra. Gaan na die hof toe vir meer onderhoud geld as hy nie wil saam speel nie. Die lewe is verskriklik duur en elke cent tel.

Reply to Tash