advertisement
24 November 2011

Parasetamol kan lewerskade veroorsaak

As 'n mens oor 'n geruime tyd effens te veel van die pynstiller parasetamol neem, kan dit tot 'n oordosis lei wat lewerversaking en sterfte kan veroorsaak, volgens 'n nuwe studie.

As 'n mens oor 'n geruime tyd effens te veel van die pynstiller parasetamol neem, kan dit tot 'n oordosis lei wat lewerversaking en sterfte kan veroorsaak, volgens 'n nuwe studie.

Hy en sy kollegas het data van 663 pasiënte met parasetamol-geïnduseerde lewerskade, wat tussen 1992 en 2008 deur die Royal Infirmary van Edinburg in Skotland opgeneem is, geanaliseer.

 
NEXT ON HEALTH24X
advertisement

Read Health24’s Comments Policy

Comment on this story
0 comments
Comments have been closed for this article.

Live healthier

Lifestyle »

E-cigarettes: Here are five things to know

E-cigarettes have become hugely popular in the past decade, but a rash of vaping-linked deaths and illnesses in the US is feeding caution about a product that's already banned in some places.

Allergy »

Ditch the itch: Researchers find new drug to fight hives

A new drug works by targeting an immune system antibody called immunoglobulin E, which is responsible for the allergic reaction that causes hives.