advertisement
Question
Posted by: derick | 2006/07/24

zopac 1mg- ontrekkingsiptome

Hi dr.
My vrou gebruik 1mg.zopac drie maal per dag op dr. voorskrif Ek dink dit is heeltemal te veel en sien die uitwerking in haar oe en optrede. Dit is vir my 'n onaanvaarbare dosis en kan ek nie verstaan hoe 'n dr. so 'n voorskrif kan gee nie.Sy is ongelukkig ook geneig tot verslawing(baie gesukkel om haar van purata af te kry.is zopac veslawend??? Baie dankie. Wat kan ek doen???

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageCyberDoc

Hi Derick
Zopax is ook maar 'n benzodiasepien en verslawend. Kry haar by 'n psigiater - daar is veiliger en minder afhanklikheidsvormende middels om te gebruik vir angstigheid ( bv Aropax - wat 'n antidepressant tipe middel is).

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement