Question
Posted by: hallo | 2005/11/29

wonder net

Ek wil graag uitvind wat is die kanse op oorlewing as die baba op 26 weke gebore is?

Expert ImageArchive

Hallo

Dit hang af hoekom die baba op 26 weke gebore is en hoe hulle vaar direk na geboorte. As 'n baba so vroeg kom, omdat sy mamma hoë bloeddruk gehad het, doen hulle gewoonlik baie goed met min, indien enige probleme. As hy vir 'n ander rede vroeg is, soos water wat gebreek het, infeksie, ens. dan is hulle gewoonlik redelik siek, maar met die huidige tegnologie werk ons met 'n 50% oorlewings ratio. Die kanse is dus 50/50 op oorlewing en 'n goeie uitkoms en sterfte, afhangend van omstandighede.

Groete

2
Posted by: Snoopy | 2005/11/29

Know someone that had identical twin girls at 26 weeks - due to Twin to Twin transfusion - also at Sandton medi Clinic. Both survived. They spent 3 months in ICU and was given a 10% chance to live. They are a bit behind in their mile stones but are happy and friendly little girls. Just the smaller one has a problem with her one eye. It is a bit squint.

Reply to Snoopy
Posted by: Kym | 2005/11/29

Jammer my afrikaans is nie so lekker nie.

Depends on what is wrong with the baby and what complications the baby has. I have seen 24 weekers survive and as far as I know there is a 23 weeker in Sandton Clinic doing very well.

My LO was born at 27 weeks and there is nothing wrong with him.

Hope this helps.

Reply to Kym