Question
Posted by: wanttoknow | 2005/12/08

WIE SE WERK IS DIT OM JOU TE BEL?

HI

Ek wil net weet wie se werk dit is om jou te bel,jy gaan vir 'n onderhou by die recruitment agente.Nou wie moet vir jou bel om te se jy het die werk of jy het dit nie gekry nie?

Ek wil net weet,want niemand laat weet jou nie.Dis onprofessioneel volgens my!
wanttoknow

f they are being paid to provide a service to you, they ought to call you

4
Posted by: CP MOM | 2005/12/08

Niemand worry meer oor jou nie. Hulle laat weet jou net as hulle belangstel. So sleg as wat dit is.

Reply to CP MOM
Posted by: Carol | 2005/12/08

I have found that 2% of agencies bother to phone you and let you know either way ..... typical of general service levels in this country !

Reply to Carol
Posted by: Frusty | 2005/12/08

Well, any company worth a grain of salt should let you know either way. But, in my experience, phoning and enquiring as to whether they have made a decision yet shows you are interested. It could put you one step ahead of the opposition.

Reply to Frusty
Posted by: Frosty | 2005/12/08

Haai ou 1-2-nou. Dis hulle plig om jou te laat weet jong. Maar soos jy se die hele lot is onprofessioneel. As jy regtig angstig is om te weet moet jy maar navraag doen.

Reply to Frosty