Question
Posted by: RAAD ASB | 2007/02/13

SEER HAKSKEEN

Ek ondervind die afgelope 5 maande pyn in my hak(sagte vleis onderkant van voet by hak)Dit is baie erg veral as ek soggens opstaan en voel soos tand wat jy op sy lewe druk. Veral as ek baie ure op my voete was is dit erger.My voet is nie geswel en verder is voet nie seer, dit is net my regterhak.Enige raad asb, ek wil nie onnodig kla en dokter gaan sien nie.Baie dankie

Expert ImageArchive

Reply in english
You have either a plantar fasciitis, or a heel spur (it could be both) either way the treatment is the same, where you need to see a podiatrist (voetkundige) for management of this problem. It can be a resistant condition despite treatment, and you will need to persevere and be patient

To get referred please call the SA Podiatry Assn 0861 100 249

17
Posted by: Theresa | 2016/07/06

Vreeslike pyn in my linker hak. Ek kan nie eers op hom trap nie. Loop permanent oo my voor Voet kussing.

Reply to Theresa
Posted by: Anonymous | 2015/12/10

I must also add that I am overweight and makes the problem worse

Posted by: Anonymous | 2015/12/04

I do have the same thing. And at nightime is is sooooo sore and burning pain sensation that I cannot sleep? And it is not a consisting thing, it will be sore for about a week or two and then be fine, and then all of a sudden....its back!

Posted by: Deon | 2015/11/13

Wanneer ek opstaan in die oggend is my regter voet se hak seer. Dan moet ek eers saggies rondbeweeg en gaan die seer weg. Is dit dalk inlfimasie? Of wat kan ek doen om dit regcte stel

Reply to Deon
Posted by: marna | 2015/08/26

I have the same problem I can't even wear shoes and I have to wear school shoes that press on my heel . if anyone know what it is or how to treat it please E-mail me at marnaduplessis7@gmail.com . my mother suspect it to be hoenderpoot

Reply to marna
Posted by: marna | 2015/08/26

Reply to marna
Posted by: marna | 2015/08/26

Reply to marna
Posted by: marna | 2015/08/26

Reply to marna
Posted by: marna | 2015/08/26

Reply to marna
Posted by: marna | 2015/08/26

Reply to marna
Posted by: marna | 2015/08/26

Reply to marna
Posted by: marna | 2015/08/26

Reply to marna | 1 comment (hide)
Posted by: pietergrundling@gmail.com | 2016/08/05

Hi Marna ek sit met die selfde probleem kon jy al iets kry wat werk davoor of wat mens kan gebruik of doen

Posted by: Koos | 2014/07/14

My hak is baie seer as ek lê en opstaan dan kan ek nie op my voet trap nie dis seer en word lam en ek kry krampe in my voet help asb.

Reply to Koos
Posted by: Anonymous | 2014/03/08

Ek het presies dieselfde probleem in albei my hakke! Ek kan soggens nie op my voete staan nie en moet op my tone loop! Dis verskriklik seer! HELP!

Posted by: Anonymous | 2013/11/24

What will the treatment be?? I have the same and a friend of mine also, it started about three weeks ago and it is very sore at times! Pain pills or voltaren also do not help

Reply to Anonymous | 1 comment (hide)
Posted by: Anonymous | 2015/12/10

I have the same problem. It takes a while in the morning before i feel a bit of relieve. I have a dropped arch as well which makes it even worse. My left foot ankle is swollen all the times and my toes pain,