Question
Posted by: Lollipop | 2004/11/08

PYNLIKKE BORS

Kan iemand my dalk help???

Ek het toe ek 16 was 'n knop in my bors ontwikkel,en dit gelos tot ek 18 was om dokter toe te gaan. Die dokter het nie vreeslik gehelp nie.

Ek is nou 20 en my bors is onsettend seer, regdeur die maand. My kêrel kan nie eers aan my linker bors raak nie, self my tepel is gevoelig. Die bors het begin met 'n knoppie en nou is my hele bors klip hard hy is ook bietjie groter as die ander een. Ek is nie die enigste een wat bekommerd is nie, tot my ou is vreeslik bekommerd.

HELP A.S.B.???

Any lump in the breast should be properly assessed by a specialist. It may be a benign lump, called a fibroadenoma, but you need to know this. In the meantime, you can try Evening Primrose oil.

1
Posted by: Katey | 2004/11/08

Hi, I am sorry to hear about this. I suggest that you see a doctor asap. A lump in ones breast should never be left to fester. You need to have it checked out. It could be cancer and the longer you leave it the more chance you are giving it to develop/spread. Please don't leave this a day longer.

Hope all goes well and good luck.

Reply to Katey