Question
Posted by: Poohbear | 2004/10/13

PIenk afskeiding

Het verlede maand my pil gelos. Ek moet maandag begin menstrueer. Iets snaak het gebeur. Ek het 2 dae terug 'n afskeiding gehad wat baie lig- pienk van kleur was. Dit was net in die aand en die oggend was dit weg. Hoekom het dit gebeur?
Dankie.

Could be a withdrawal bleed. Could be an implantation bleed as well. Wait and see what happens

1
Posted by: me | 2004/10/13

You know, it might just be your body readjusting to life with no contraception? Or I guess it could have been implantation bleeding.
Is your period overdue? Maybe you should go for a blood test for pregnancy?

Reply to me