Question
Posted by: blondie | 2004/01/19

paniek aanvalle

E k wil weet of ek Prozac kan drink want ek het gehoor dat dit paniek aanvalle voorkom. Moet asb. nie së ek moet iemand gaan sien nie, want hier is by ons nie 'n siellkundige nie en my grootste fobie is om per motor te moet ry, so ek kan nie na 'n ander dorp toe ry nie. As ek Prozac begin drink op 'n doktersvoorskrif wil ek weet hoe lank dit my sal neem om beter te word, omdat ek baie graag hierdie jaar my probleem onder beheer wil kry.My kinders trek ver weg en anders sal ek hulle nie meer gereeld kan sien nie.

Dear Blondie,
Although Prozac ( you'd save money by getting, instead, the generic Fluoxetine, checking for the cheapest version available, as these chemically equivalent generic forms are often much cheaper than the earlier brand-name, like "Prozac" and work exactly the same )--- was originally used as an antidepressant, that family of dugs ( including Cilift, and others ) has been found to be very useful in many cases, in the treatment of Panic Disorder, and other anxiety-type problems. It obviously can only be used with a prescription, but your GP can provide this and check how it's helping you. While some people notice benefits earlier, one expects fuller effects after 14 days or more.
Ideally, for the best treatment, you would take such a medication with extra assistance from a psychologist, to help you learn to reduce those panicky peaks of anxiety whenever you need to, to understand what triggers them, and to de-sensitize yourself to those triggers. Maybe if the Fluoxetine / other SSRI helps, as it is likely to do, you may feel better about the possibility of travelling to see a psychologist, even if it's for one or two sessions, so he/she can then teach you some techniques which you can use at home.

3
Posted by: wakka | 2004/01/20

Ek is bang om saam met my vrou in 'n kar te klim. Sy jaag soos die duiwel! :)

Reply to wakka
Posted by: maria | 2004/01/20

Ek sal ook graag wil weet wat gedoen kan word i.v.m. paniek aanvalle
omdat ek self daaraan ly. Ek is net so bang om per motor te ry veral as
iemand anders bestuur.

Reply to maria
Posted by: k00s | 2004/01/19

prozac is meer 'n antidepressante middel as 'n angsweerder alhoewel dit ook lg kenmerke het,,,,cybershrink sal lekker advies daar kan gee,,,,hoe dit ookal sy,,,,,,ek dink dit is belangrik dat jy iemand gaan sien ook omdat middels alleen nie noodwendig jou paniekaanvalle sal stopsit nie.

meeste middels begin effektief werk na ongeveer 14 dae...dalk moet jou dr maar iets gepas voorskryf en dan moet jy ry na waar 'n sielkundige is,,,

Reply to k00s