advertisement
Question
Posted by: viv | 2005/01/07

krampe

hallo. ek wil net graag uitvind as u my dalk 'n antwoord kan gee. ek kry geweldige krampe in my bo arms en skouers en nek ook. ek was by die dokter en hyt gese ek het 'n tekort aan sout. ek het vir my vitaforce Dolomite gekry en drink dit al amper 5 maande. ek drink 3 pille per dag en as ek 1 skip dan kry ek 'n kramp. wat kan die oorsaak wees dat dit nie verbeter nie. ek moet byse ek drink baie water, omtrent 8 glase per dag. Kan u my help asb.

baie dankie
viv

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageCyberDoc

Viv, dit mag as gevolg van ‘n elektroliet probleem wees. Maar dit mag ook wees dat ‘n senuwee êrens in you nek vasgeknyp word. Die beste sal wees om bloed te trek (UKE, magnesium, kalsium en sink) en as dit normaal is ‘n nek x-straal te laat neem. Sterkte.

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

1
Our users say:
Posted by: Kobus | 2005/01/08

Probeer OSTEOMATRIX , dit help vir my . dis nogal duur maar die moeite werd .

Reply to Kobus

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement