Question
Posted by: concerned daugther | 2008/06/02

KIDNEY INFECTION

Doc.
Ek wil net graag weet hoe lank 'n stent in die nier se pyp kan bly na dit daar ingesit is omrede die nier se pyp vernou is. Daar was erg infeksie en ek wil net weet wat is die langste wat die "stent" kan in bly en wat kan gebeur as dit te lank in bly. Dankie

Hallo Concerned daughter
'n Stent kan tot 3 maande of langer inbly - afhangende van die tipe wat ingesit is ( die materiaal waarvan dit gemaak is). Dit sal nie skade veroorsaak nie, maar sommiges kan dalk jou risiko van urienweginfeksies verhoog.
Sien ook http://www.bui.ac.uk/patientinformation/uretericstent/ureteric.htm#q6

1
Posted by: anxious | 2008/06/02

The stent poses no medical problems at all - its completely safe for quite a few months. I know I had one put in in 1998 because my then left kidney wasnt draining properly and I had it for about 2 months before my urologist removed it. The one thing I did find was it was extremely uncomfortable - but its there for a very good reason - for the protection of one's kidney - dont worry about it - the urologist will inform you when it needs to be removed.

Reply to anxious