Question
Posted by: Tori | 2004/10/20

I'm back

HI guys

Just popped in to say HELLO!
I was a bit sick. I got stung by a bee last week thursday, and i'm allergic. My boyfriend immediatly took me to hospital because i passed out.
Went to work on friday, i was very sick and then i went back to hospital on monday because i got worse.
But i'm all beter now.

Love you all.
Tori

Sorry to hear about that. I'm also allergic to bee stings, with the reaction increasing each time it happens. Massive swelling, pain, and then that awful itch ! Fortunately though such reactions can be very severe, they can be well treated and shouldn't last too long. But I'm awfully cautious about trying to avoid bees !
Pity the bees dont shoose more deserving targets !

4
Posted by: P | 2004/10/21

Hoeveel mense skryf is en lees die forum? Moet almal (soos) shuan ook doen, en tori, hul afwesigheid en terugkoms uitbasuin , of net die wat dink hulle is die GROOT rolspelers?sodat almal kennis moet neem van hul tydelike afwesigheid en hul terugkoms en hul daarin verheug? Groet jou man/vrou/kinders/Ma/PA/close vriende as jy weggaan en terugkom. Hulle waardeer en verwag dit van jou. As jy nog nie belangrik genoeg voel/genoeg aandag kry nie, kies 'n naam wat daarop dui dat jy swaar trek/jammer gekry moet word in die lewe -hier is genoeg voorbeelde daarvan tans en in die verlede op die forum. "Vasgevangde engel, "ek is moeg verby...."

Reply to P
Posted by: Tori | 2004/10/21

Thank you Anon. It's nice to be back.
Hope you have a nice day.

Reply to Tori

I was taught if you have nothing nice to say, then SHUT UP!

Tori - welcome back, hope you feel better!

Posted by: . | 2004/10/20

So?

Is sommige mense so Nb (in hul eie oe) dat hul afwesigheid 'n probleem skep vir andere en terugkoms aangekondig en met blydskp gevier word.

Reply to .