advertisement
Question
Posted by: Hennie | 2002/12/11

Hoofpyne

My vorige vraag :- "Ek is tans op Coversyl 2mg en Cardio Asprin agv my lekkende mitraalklep. Ek word soms in die nag wakker met 'n hoofpyn. My bloeddruk is normaal met die gebruik van die Coversyl. Ek slaap slegs op 1 kussing. Kan U asb verduidelik wat die oorsake kan wees."

U het gevra of ek die Coversyl in die oggend of in die aand drink. Ek drink dit in die oggend.

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageCyberDoc

Hennie, as jy die Coversyl® in die oggend drink is die waarskynlikste rede vir jou hoofpyn ‘n hoë bloeddruk. Die beste sal wees om jou bloeddruk te neem tydens so ‘n hoofpyn aanval en te kyk of dit die geval is. Op die manier sal jy elke oorsaak (lae bloed suiker, nek probleme, spannings hoofpyne, sinushoofpyne, ens.) moet uitskakel totdat jy die oorsaak kry. Die beste sal wees om jou dokter by die proses te betrek anders word dit ‘n geraaiery in die donker. Sterkte.

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement