advertisement
Question
Posted by: CJ | 2005/05/31

GROOT PROBLEEM!!!!

Hi daar

Ek soek asb dringend raad!!! nadat ek en my verloofde gemeenskap gehad het, het ek deur die nag en die volgende dag n bruin afskeiding. Ek's op Minesse (pil) ek het geen pyn of ongemak gedurende gemeenskap nie. ek's net bekommerd oor die bruin-afskeiding. dit het nou al vir die laaste 3kere gebeur.
Moet ek begin twyfel. Gee asb raad...... is daar iets groots fout met my.

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageGynaeDoc

It could be that you have a problem with the cervix which causes mild bleeding. It would be best to see your gynaecologist to check it out.

Best wishes

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

1
Our users say:
Posted by: Science | 2005/05/31

Ek glo nie daar is iets fout met jou nie. Dit kan moontlik jou serviks wees wat bietjie sensititief is (beste sou wees om jou ginekollog daaroor te -|- ak vir behandeling), of miskien onvoldoende lubrikasie. So maak miskien tog maar 'n afspraak by jou dokter en laat dit nagaan.

Reply to Science

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement