advertisement
Question
Posted by: Lettie | 2007/03/16

DETOKS

In die middel van verlede jaar het ek weer begin detoks, een keer 'n maand vir drie dae. Ek gebruik G.I. Lean se bruistablette wat ek drie keer 'n dag moet drink en die eetprogram ingesluit. Is dit skadelik? Ek kry geweldig kopseer terwyl ek detoks. Ek drink 4 - 5 koppies swart bitter rooibostee, 2 - 3 liter water.

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageDietDoc

Beste Lettie
Ek is nie eintlik ten gunste van strawwe detoks programme nie, veral as dit kwaai lakseermiddels insluit. Dit is totaal onnodig om jou gestel en dermkanaal aan sulke martelings bloot te stel! Die kwaai hoofpyne is waarskynlik te wydte aan lae bloedsuiker, kafeïen-onttrekking, en/of dehidrasie a.g.v. die diarree wat jy miskien uitlok met daardie tablette. Los liewer hierdie detoks pogings en maak net seker dat jy 'n goed gebalanseerde dieet inneem en 4 glase water per dag drink. Jy kan probiotika ("goeie mikroörganismes") soos Bifidoforte of Intestiflora drink (koop by gesondheidswinkel) om seker te maak dat die mikroörganismes in jou dermkanaal gesond is en jy gereeld is.
Groete
DietDoc

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement