Question
Posted by: lulu | 2004/11/01

CP MOM, Josh, Vlooi, BT, Chelle, Paul and CS

Thanks for the kind words. Much appreciated. 'Specially after the way I behaved on Thursday.

Hoping I have found "Lulu-the-Optimistic" back now. (o;

Lulu-the-Anything is welcome here. Sterkte and success.

5
Posted by: Vlooi | 2004/11/01

Sterkte met als wat nog voorle,vir jou en jou familie. En moet nie dinge opkrop nie hoor!!!! praat met jou familie,en onthou haar soos die persoon wat sy was,en staan die twee kinders by,hulle gaan dit nog baie nodig he.

Groete
Vlooi

Reply to Vlooi
Posted by: Chelle | 2004/11/01

Glad you're feeling better Lulu - and welcome back to the world of optimism. You're a great asset to this forum.

Reply to Chelle
Posted by: Josh | 2004/11/01

Baie sterkte vir jou en die familie. Gaan deur die gevoelens en as daar enige probleme is, praat met ons en ons sal help waar ons kan. Lekker dag vir jou!!

Reply to Josh
Posted by: CP MOM | 2004/11/01

Liewe Lulu

Bly om te hoor jy's weet jou ou self. Sterkte mensie.

Reply to CP MOM
Posted by: Beyond Tired | 2004/11/01

Hi Lulu,
Don't rush yourself, give yourself time to adjust and feel the feelings. Hope things go better for you and hope the family will get through this.
Take Care.

Reply to Beyond Tired