Question
Posted by: lulu | 2004/12/13

Chat: How was the get2gether?

What would have been wrong with us seeing the old faces again ?

5
Posted by: Bee | 2004/12/13

What happened to you, Paris XXX? You were on your way and then you must have got lost?!

Reply to Bee
Posted by: lulu | 2004/12/13

Dink jy dis oor mense skaam is, bb? Ek is nie skaam nie, maar die kuiers is altyd aan die ander kant van die aarde vir my. Dis my verskoning, anyway. Ek weet nie van die ander nie. (o;

Ag nee! Ek wil die fotos gesien het...

Reply to lulu
Posted by: CP MOM | 2004/12/13

Ja dis was heerlik om die "regulars" te sien.

Lekker geskinder.... hee hee en nie foto's gevat nie want daar was geen nuwe gesigte nie!

Reply to CP MOM
Posted by: blackbird | 2004/12/13

had lost of fun again. good to have seen all the "old" timers again, pity that some did'nt pitch. sometimes wonder why people are so shy ...

Reply to blackbird
Posted by: Bee | 2004/12/13

Short & sweet!

Reply to Bee