Question
Posted by: Poppie | 2005/11/23

Charlize glo te besig vir SA

Het julle dit gesien in vandag se beeld. Ek kan nie glo dat sy te besig is om net vir 'n kort rukkie na haar geboorteland terug te keur, en dit nie om haar permanent hier te vestig nie maar net 'n toekening te ontvang.

You mean Charlize "Therren" ? Over-rated. And always drags mom along too --- even on the news the other day, unveiling her star on the sidewalk in Hollywood ( in the good old days you had to make more than one good movie for that ) Mom was posing with her, like Siamese twins, sharing all the credit, as if expecting her name to be placed there, too. An odd relationship. Managers of other stars don't do that.

27
Posted by: Ters | 2005/11/23

And as an actress she would of course have had all those movie offers had she stayed in Benoni, I am sure!! Movie directors regularly hang around Benoni looking to cast superstars, eh??
The Hollywood address and accent are prerequisites if anyone wanted to make it big in movies, and she did it. Good for her!!

Reply to Ters
Posted by: ... | 2005/11/23

she could be right in the middle of a commitment.... movies have schedules....... she can't just up and leave in the middle of a shoot..... From what I've seen of her, she would have loved to be here to receive an award...... she won't be the first person who hasn't been available to receive an award... it even happens at the academy awards and the grammy awards....

Reply to ...
Posted by: Buzz | 2005/11/23

Mr Charlize is joking. Charlize does not have any siblings.

Reply to Buzz
Posted by: Mr. C | 2005/11/23

As her brother, surely you would know her name is spelt CharliSe...

Reply to Mr. C
Posted by: lulu | 2005/11/23

I'm with Buzz on this one too. She owes SA nothing and SA does not own her because she happen to have been born here.

Leave the woman alone to shine wherever she wants. Bad planning from the organisers of the award function, if you ask me...

Reply to lulu
Posted by: Nonnie | 2005/11/23

I agree with Buzz,Lee and the wit Zombies.

Others get over your jealousy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply to Nonnie
Posted by: Seth | 2005/11/23

Kyk wat doen julle, julle stry oor 'n persoon wat niks fisies verkeerd gedoen het aan my of jou nie, sommige van julle se haar sleg, waarom? het jy dan regtig genoeg rede?

Reply to Seth
Posted by: Wit Zombie | 2005/11/23

Daarsy! Die wit zombie familie groei stadig maar seker. Ja, hierdie BEE stront sal nie werk nie want ons almal weet hoekom ne? Ons kan netsowel die land se naam verander na "The new Zimbabwe" Sal nie verbaas wees as daai Mugabe donner ons "parlement" gaan join as Zim nou finaal platval nie. Ons hele parlement is corrupt en het meer kriminele rekords saam as Bill Gates se rente op sy beleggings. O ja, ek hoop Zuma sit die res van sy lewe agter tralies. Charlize mis niks.

Reply to Wit Zombie
Posted by: Wit Zombie No 2 | 2005/11/23

Wit Zombie, jy is heeltemal korrek. Die beste slimste mense is reeds uit die land en die res volg in elk geval, want ons dink dat ons ssoooo great is en wil sommer die wereld vertel hoe werk dinge, tog is ons so 3 de werelds, dat dit skrikwekkend is.

Bill Gates van Amerika se inkomste is groter as die hele Suid Afrikaanse Regering se begroting, tog wil ons met ons stertjies in die lig loop .

Skokkend om te dink die regering het uit eindelik erken die sogenaamde BEE vir besighede is n mislukking, die Stadsrade is in n gemors, die paaie vervalle , ons mediese dept dink AIDS is n grap en tot die Minister van gesondheid dink vitamines kan dit genees , so hoe kan enige regdenkende persoon nog in die land bly as die wereld roep ??

Mooi Charlize, verdien die DOLLARS en laat die arm gatte wat jou so kritiseer, verstik in hulle jaloesie.

Reply to Wit Zombie No 2
Posted by: Delene | 2005/11/23

Well said Buzz

Reply to Delene
Posted by: Wit Zombie | 2005/11/23

Waaroor al die fuss? Al ons beste dokters, prokureurs en ander geleerde talent sit in ander lande en die syfer neem elke dag toe. Wat maak Charlize so moerse? Anyway, net soos al die geleerdes was sy slim om na n ander land toe te gaan. Moral of the story is: As jou vel wit is, is jy in jou moer. Eks nie verbaas dat sy nie elke geleentheid om hiernatoe te kom aangryp nie.

Reply to Wit Zombie
Posted by: Mr. Charlize | 2005/11/23

Y, for your information, we are an Afrikaans Family. She is as Afrikaans as any other in S A
She never intended to become an actress -- she was a ballet dancer and just for the record, she danced in Swan Lake and the Nutcracker. She was also accepted by the Joffrey Ballet school in New York, but due to an knee injury, had to leave ballet and by accident, a producer gave her his card and 8 months later she starred in her first film.
Go the the american site jsmajic dot net stroke americantheron and you will see apicture i had taken from her at the same Ta Malies Rest at Hartebeespoort , where she still has 2 cooldrinks in her hand and the towel around her neck. She was 14 at the time.

Buzz, you are so correct

Reply to Mr. Charlize
Posted by: Buzz | 2005/11/23

Mr Charlize, I agree with most of what you're saying.

Ernie Els isn't gorgeous, that's why he gets treated fairly. If this is the general attitude of Charlize's countrymen (or women), I'm not surprised that she doesn't jump to come back here.

Reply to Buzz
Posted by: Y | 2005/11/23

Mr Charlize, do you guys communicate in Afr or only do the Hollywoo twang?

never heard of her having relatives such as sister or brother here......

Reply to Y
Posted by: Mr Charlize | 2005/11/23

Daar is nog iets -- toe sy in Suid Afrika was, het ons die Saterdag by Ta Malie se kombuis gaan eet by Hartebeespoort dam. Wat n patetiese plekkie het dit nie geword nie, sommer half vervalle, maar sy wou daar gaan eet, want as kinders het ons baie soontoe gegaan.

As sy dan so upstairs was, hoekom nie in n 5 ster restaurant gaaneet nie, want alles van haar besoek in suid afrika was geborg, selfs n glas water, so sy kon ons gevat het na die beste plekke in die land, en nie na Ta Malie toe nie, beslis nie

Reply to Mr Charlize
Posted by: Frostie | 2005/11/23

Stem saam met Swartvool. Haar hepe is 'n biekie dik ok.

Reply to Frostie
Posted by: CP MOM | 2005/11/23

She has no family left here. Her mom's always been the only family she had and her mom's with her, why come to sa just to get an award ...

Reply to CP MOM
Posted by: Mr Charlize | 2005/11/23

Tipies die Suid Afrikaners - - of is dit deesdae die " Africans " soos ons nou bekend staan. --- n jaloerse agterbakse , skinderbek nasie wat geen ruggraat het nie en vandag nog na 11 jaar die verlede die skuld gee vir alles wat verkeerd gaan.
Charlize is my suster en ons bly nog almal in Suid Afrika, behalwe my ma wat saam met haar reis as haar bestuurder. Die probleem is dat skere mense het geen respek vir n ander se program of tyd nie en dink as hulle jou more bel, moet jy binne minute beskikbaar wees, of anders is jy " upstairs " of jy dink jou gat stink soos die poepol blackbird gesê het.
Probeer enige van julle vir Earnie Els bespreek vir die hele volgende jaar vir n charity show en kyk of julle hom sal kan kry ==NEE, julle sal nie, want hy is vol bespreek die hele 2006. So, is ernie ook upstairs en dink julle ook sy gat stink, huh????
Dis tyd dat ons ou reenboog nasie verlief sal neem dat al het ons n icon soos Nelson Mandela, n nuwe demokratiese stelsel wat net sekere mense in die land bevoordeel en al het ons n staats president wat nooit in die land is nie == altyd op reis , of om te bedel of om vrede iewers te gaan maak terwyl ons land kreun van al die misdaad, ons nie net ons vingers kan klap en dan sal die wereld spring nie

Reply to Mr Charlize
Posted by: Tactical | 2005/11/23

You guys are really pathetic. She is busy, thats where she works, just because she has made a sucess of herself does not mean she owes all the silly star gazing people in South Africa anything.

Get a life.

Reply to Tactical
Posted by: lee | 2005/11/23

Has anyone ever considered that perhaps she has made her life somewhere else and that she owes sa nothing?.. How many people immigrate and never come back.? Why attack her just because she is in the limelight?

I'm sure she loves SA but that no one ever bothered to check if she was free... they just assumed she would be at their beck and call

I'm totally with buzz on this one.

Reply to lee
Posted by: blackbird | 2005/11/23

dont smaak that cow fvckall, not after she made the anti rape ad about men in south africa. realy put ALL south african men in a bad light.

sy dink haar gat stink ...wel ek dink sy is reg !!!!!

Reply to blackbird
Posted by: Buzz | 2005/11/23

I haven't read this article but if Charlize is going to receive an award, isn't it obvious that the South African organizers should have asked her if she's available first, before making final arrangements? Lack of planning on the South African side, does not constitute a crisis in Charlize's life. And let's face it, we are famous for our lack of planning and organizing.

There's no doubt in my mind that she's proudly South African. And I'm a South African who proudly admires Charlize, she has great talent, wrapped in a gorgeous package. It doesn't mean because she's famous now, that she's written SA off. Funny how some people become nasty when things go well for others.

Reply to Buzz
Posted by: aaa | 2005/11/23

Charlize can kiss my ass. hehehe

Reply to aaa
Posted by: TY | 2005/11/23

Groot kop gekry as jy my vra.Te veel geld en roem is ook nie goed vir jou nie.Shame.

Reply to TY
Posted by: y | 2005/11/23

never cared for her much......she smokes and has this fake accent.....not much of a role model.

Reply to y
Posted by: Me | 2005/11/23

Jy dink, sy is ook seker maar een van daai wat bo blink en onder stink. Sy is nou beroemd so hoekom sal sy haar met SA bemoei. Lees die stuk in die beeld, dit is eintlik skokkend.

Reply to Me
Posted by: lee | 2005/11/23

Dalk is sy regtig net te besig en sal dalk later kom wanneer die werk 'n bietjie afneem

Reply to lee