Question
Posted by: M | 2007/05/27

Bipoler

Wat is die simptome van Bipoler wees?

Do check elsewhere in this H24 site, and you will find full descriptions of the condition, as you will if you doa simple google.com search. I can't repeat long descriptions of symptoms within the forum --- IF after reading about the condition in these recommended sites, come back if you have further more specific questions, especially if they relate to your own health, and I will be glad to respond to these for you

1
Posted by: Gen | 2007/05/27

Jy kry Bipolar 1 & Bipolar 2. Jy sal na jou huis dokter toe moet gaan of na 'n psigiater wat jou die verskil tussen die 2 sal verduidelik as ook die al die simptome van Bipolere depressie. Ek weet dit is nie 'n grap om met Bipolere depressie saam te leef nie. Ek is 5 jaar gelede met Bipoler 2 gediagnoseer en gebruik elke dag medikasie daarvoor.

Sterkte.

Reply to Gen