Question
Posted by: CP MOM | 2004/09/27

Back from the doc....

For the first time in my life i'm going onto depro meds - so I guess I now qualify to be here - Marshmallow (Daron) always said I don't coz I'm on nothing..... :-)

Cipralex for 6 months and 10 sleeping tablets

I said to the dr. it's not just this I'm always depro about something and I'm sick of being depro. This morning when I drove to work I felt like driving into a brick wall... that's not good...

She also said that i'll have to start looking after myself first in order to look after Charne well etc. etc.

So thanx all - I'm taking Charne to my mom 2nite for a week.... Mom offered.

Sorry to those I offended today, but when you feel like this you don't always think.

CS dankie weereens dat jy maar altyd geduldig daar is vir ons.

Hello again CP Mom,
Pleased to hear you've taken some good steps towards better self-care. Sounds like your doc is encouraging what I used to call "altruistic selfishness" --- so often I see really nice, decent, caring people who concentrate exclusively on the care of someone ( or someones) else, which ends up wearing them down, so they;re less abloe to care as well as they might. And yet they feel as if it's selfish to cae for themselves and their own simple pleasure, as if they don't deserve it. ANd then I point out in a very real way, caring well for yourself IS caring for someone else --- it's good to feel good, yourself, and caring for yourself improves your ability to be caring towards others !

9
Posted by: Adam | 2004/09/28

Sterkte aan jou.

Reply to Adam
Posted by: Kasandra | 2004/09/27

CP Mom

"n ontmoeting met die Here vind nie in 'n gebou of in goedjies plaas nie dit vind binne in jou plaas. Ons elkeen is besig op ons eie tempo in ons eie rigting op ons eie pad maar die Here stap saam met ons elke dag of ons nou wil weet daarvan of nie.

Op jou eie tempo ek sal jou in my gedagtes en gebede hou.
Voorspoed met alles.

Reply to Kasandra
Posted by: CP MOM | 2004/09/27

Kasandra - dankie vir die woorde die dr. wou ook Liewe Jesus goedjies vir my gee en sê ek moet terug gaan kerk toe - maybe een dag maar nie nou nie... maar ek hoor jou en waardeer wat jy te sê het vrou.

Lekker aand vir jou

Reply to CP MOM
Posted by: Kasandra | 2004/09/27

CP MOm

voorspoed met alles wat vir jou voorlê:

As dinge net nie reg wil loop
en jy verloor jou laast hoop
Onthou God laat die son weer skyn
en Hy laat jou sorge kwyn
Moet dus nie dink jy het klaar verloor
want vreugde lê weer vir jou voor.

Reply to Kasandra
Posted by: JohnB | 2004/09/27

Glad you got sorted out just remember that the meds take a while to start working so dont think that they are not working. Give it atleast a month.

As for the Ritalin, one of my boys is on it and it has worked wonders with him so it too could be worth a try.

Reply to JohnB
Posted by: CP MOM | 2004/09/27

Sy't gesê 'n halwe pilletjie vir 6 dae en dan full steam ahead !!!! Agge jong ek sal maar mooi luister na haar en dan wil sy my na 'n week sien om Charne of Ritalin te sit waarvoor ek nog NOOIT kans gesien het nie - het maar altyd die natuurlike ding gedoen soos ek wat ook ST John's Wart gebruik het....

Sal maar sien oor 'n week waar en en sy staan.

Reply to CP MOM
Posted by: R | 2004/09/27

Ek is bly dat jy na die dokter luister. Onthou, en ek glo sy het jou gesê, dat die pille 'n rukkie neem om in te skop. Dit doen en dan ou nooi, sien jy die lewe uit ander perspektiewe!!
Baie sterkte

Reply to R
Posted by: lulu | 2004/09/27

Ek hoop ook dinge loop sommer vinnig vir jou beter. (o:

Reply to lulu
Posted by: Chelle | 2004/09/27

You're sounding a little better already. Wishing you all the best and lots of happiness.

Reply to Chelle