Question
Posted by: Skaam Blom | 2010-01-13

Wat nou?

Ek is 54 jaar oud en mal oor seks!! Ek is heel verfynd, my probleem is maak nie saak hoe of waar as dit by seks kom vergeet ek my maniere. Hoe woester en leliker gepraat word hoe lekkerder!!!!!! Is ek gek??????

you may need to speak to a counsellor regarding this issue. it is not so much as you having a problem. its just that you enjoy sex in a different way. if your partner understands that and is not offended, then there is nothing wrong with it. if however, it is causing distress in your sexual relationships, a pscyhologist or sexologist should be able to help you further.

3
Posted by: vloors | 2010-01-14

Blom, jy kan so met my praat. Ek sal jou in die hemele sit waar jy wil wees, -|- ak my. Ek sal jou dood reg uitsort.

Reply to vloors
Posted by: vloors | 2010-01-14

Reply to vloors
Posted by: KOOS | 2010-01-13

HET OOK DIE PROBLEEM WAAR BLY JY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply to KOOS