Posted by: Hendrik | 2009-09-23

Wat maak mens

My beste tjom is verlief en die girl het twee laeties, bedorwe arrogante brokkies.Hul irriteer die kak uit my uit en ek is nie lus vir hulle nie. Wat doen ek, sê  ek dit vir hom en neuk die vriendskap op of wat? Ek is nie lus om te kuier as hul daar is nie. Hy hanteer my partner en kinders baie goed, maar wat my betref is hulle ok. Dalk is hy net vriendelik met hulle omrede hy bedagsaam is, en ek nie.

If the kids are in YOUR home and behave badly --- tell them to stop whatever it is they're doing. You're entitled to expect good behaviour rom then wen they are in your house. If they are misbehaving in their own home, and their mother is too stupid or herself too bad-mannered to have taught them how to behave properly, your best bet is just not to visit them there. Arguing with your friend won't be useful, as you say. But there's probably no harm in chatting calmly to him about how you find the kids behaviour highly irritating, and asking how he feels about it. maybe they annoy him too, but he hesitates to comment because he doesn't want to annoy her

Posted by: Woman | 2009-09-23

Nou toe, doen iets daaraan. As die brokkies iets verkeerd doen, se vir hulle! En stuur hulle uit die kamer uit as hulle jou irrriteer. Kinders moenie die hele tyd gesprekke oorneem nie.

As mamma nie maniere leer nie, en tjom will vir mamma impress, sal hy dit nie doen nie. " It takes a village to raise a child" . Ek is nooit skaam om kinders maniere te leer as ma en pa se sag is nie. Meer mense moet betroke raak in kinders se opvoeding, dalk sal ons minder kindrs met messe in skole sien.

Reply to Woman