Question
Posted by: lil | 2008/09/16

waar kry ek die Fertility specialist ??

Hi..

Ek soek Fertility spesialist in Weskaap. Ek bly in Worcester. Waar en hoe kan ek fertility spesialist kry?

Dear Lil

There are several fertility centers in the Cape and I cannot for ethical reasons advise which one is better than the other. However in general, you could try the Cape fertility clinic in Newlands or alternately the Vincent Pallotti fertility center.

Answered by: Dr M.I. Cassim

1
Posted by: R | 2008/09/17

Dame, die beste plek om te bel is Tygerberg Hospitaal, want daar is ' n professor wat daar werk, hy is Professor Thinus Kruger. Hy is nie baie goed koop nie, maar hy is die groot man wat daarmee werk, en daar is ' n ginekoloog by panorama hospitaal met die naam Tobie de Villiers hy sal jou ook kan help. Sterkte.

Reply to R