Posted by: Francois | 2009-01-26

Vreeslike seer voete

Het op die 13de dieselfde vraag ingestuur, maar niks terug gehoor..

Hoop U kan my help.
My voete het ongeveer twee/drie maande terug skielik vreeslik seer begin word. Dit is veral in die area van my hakke wat dit soms ondraaglik seer word met '  n brand gevoel, meestal waneer ek loop of staan. Ek loop en staan redelik baie in my werk.
Het wel die afgelope ruk uitgevind waneer ek "  crocs"  dra dit redelike verligting bring, maar on. Dit is byvoorbeeld baie moeilik en seer om op my voete te moet loop en trap waneer ek opstaan na '  n lang ruk se sit of slaap.

Expert ImageArchive

Dear Francois

I'm going to have to reply your question in english.
The most common cause of pain in the heels is plantar fasciitis. This will be painfull when getting up in the morning or after sitting down for some time. Wearing shoes wiht cushioning will give some relief which is why they feel a bit better when wearing crocs.

Plantar fasciitis can be complicated to treat, the best is to use a combination of calf stretches, anti-inflammatories, ice and rest. This a very common condition and there is loads of information available on treatment options on this and other websites. Remember, there is no quick fix for plantar fasciitis, try the conservative methods like ice and stretching and if it does not settle down, go and see a podiatrist.