advertisement
Question
Posted by: Gesiggie | 2011/11/03

Vog retensie

Hi Doc,

Ek is 36, het ''n Histerektomie gehad (2006) asook mitraalklep herstel (2008).

Ek let op dat my maag, arms en bene met tye nog swel en dan drink ek 20mg Lasix. na sowat 3 dae sou ek dan oplet dat die vog retensie beter is.

Is dit normaal, as ''n mens my geskiedenis in ag neem, om nog vog retensie te kry? kan ek maar net so nou en dan die Lasix neem?

Dankie Doc,

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageCyberDoc

Gesiggie

Ek stel voor dat jy 'n kardioloog konsulteer om seker te maak dat die vog retensie nie 'n teken van hartversaking is nie. Jy kan beslis Lasix neem om die vog retensie te behandel.

Groete en sterkte




Dr Anrich

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement