Question
Posted by: amanda | 2008-12-11

voel soos wind

as ek en my man seks het kla hy dat hy my nie kan voel nie, hy
sê  dit voel of hy in die wind " pomp" . Ek weet van jou spiere
verswak na swangerskap en ek oefen hul gereeld, hoekom
help dit nie. Vir my voel dit ook nie meer dieselfde nie, dit voel
of hy te klein is.

It may be that you could benefit from more intense exercises of the pelvic floor - there are some ways to improve their stregth and tone - you could either go to a physiotherapist who works with such matters (ask for a physio who assists with muscle tone for incontinence - don't worry, it's just that this is how they are likely to be known to a GP rather than for vaginal tone...same exercises anyway). Alternatively you could look for 'equipment' to help on the internet, or contact the following site (www.pelvicfunction.co.za) and ask for more details .,..

2
Posted by: Nee! | 2008-12-12

Amanda,
Ek is ' n man, 59 jr. Moet elke jaar na Dr gaan vir prostaat ondersoek. Ek verseker jou dit is nie aangenaam as vreemde voorwerpe in jou anus opgedruk word nie!Hoekom mense anul seks doen sal net hulle weet.

As Jay dit voorstel, moet dit nie probeer.

Reply to Nee!
Posted by: jay | 2008-12-12

Laat hy jou anale seks gee

Reply to jay