advertisement
Question
Posted by: KAREN | 2009/12/23

TRIPHASEL

HI DR. HOOP U KAN MY HELP! EK KAN NIE OP DIE STADIUM SWANGER RAAK NIE, MAAR HET GISTRAAND N GLIPSIE GEHAD. EK SIT IN DIE BOSVELD EN HIER IS NIE N APTEEK NABY NIE SO EK KAN NIE DIE MORNING AFTER PIL GAAN KOOP NIE. EK HET WEL N PAKKIE TRIPHASIL BY MY WAT EK VAN PLAN WAS OM OP TE BEGIN WANNEET EK MY VOLGENDE PERIOD OOR 2 WEKE KRY. EK HET AL GEHOOR DAAR IS PILLE IN JOU PAK WAT JY KAN DRINK DAN WERK DIT SOOS DIE MORNING AFTER PIL. KAN U GROOT ASB VIR MY VERDUIDELIK WATTER PILLE DIT PRESIES IS. EK HET GEEN ANDER KEUSE NIE, EK WIL REGTIG NIE NOU SWANGER RAAK NIE. DANKIE VIR U HULP. KAREN.

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageSexologist

Hi Karen, my voorstel is dat jy so spoedig moontlik in aanraking moet kom met ‘n apteker/mediese dokter. Ek self is ‘n sielkundige en nie kennis gewys toegrus om jou raad hieroor te gee nie.

You are also welcome to contact our helpline – 0860100262 where you could be assisted to get in touch with a therapist as close a possible to you.

Furthermore you are welcome to visit the following website for any more sexual health information and assignments that could be helpful: www.sexualhealth.co.za

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

4
Our users say:
Posted by: Charl | 2010/01/08

Take 4 yellow pills within 120 hours after unprotected sex and 4 more yellow pills 12 hours later.

Reply to Charl
Posted by: KAREN | 2009/12/23

REALITYCHECK. EK WEET DAAR' S NIE N MORNING AFTER PIL IN JOU PAK TRIPHASIL NIE, MAAR DAAR IS SEKERE PILLE IN JOU PAK VOORBEHOED WAT JY DRINK DAN WERK DIS SOOS DIE MORNING AFTER PIL. EK WEET NIE WATTER DIT IS NIE. DIS OOK HOEKOM JY DEESDAE N VOORSKRIF NODIG HET VIR JOU VOORBEHOED OMDAT MENSE DIT MISBRUIK AS N MORNING AFTER PIL. SO AS JY N OPINIE WIL HE MAAK ASB EERS SEKER VAN DIE FEITE. DANKIE

Reply to KAREN
Posted by: Realitycheck | 2009/12/23

please as the gynae or cyberdoc... and morning after pills will not be on a packet of triphasil!

Reply to Realitycheck
Posted by: sexologist | 2009/12/23

Hi Karen, my voorstel is dat jy so spoedig moontlik in aanraking moet kom met ‘n apteker/mediese dokter. Ek self is ‘n sielkundige en nie kennis gewys toegrus om jou raad hieroor te gee nie.

You are also welcome to contact our helpline – 0860100262 where you could be assisted to get in touch with a therapist as close a possible to you.

Furthermore you are welcome to visit the following website for any more sexual health information and assignments that could be helpful: www.sexualhealth.co.za

Reply to sexologist

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement