advertisement
Question
Posted by: Magda | 2010/09/27

Toplep

Hallo Dr,
Ek wil net graag weet waarvoor word die tablet Toplep 100 mg x 1 voorgeskryf en kan dit veroorsaak dat mens se visie erg aangetas word lighooftig is en net heeltyd wil slaap? Ek is reeds op n reeks ander medikasie, Co-Pritor x 1, Nuzak 20mg x 1 , Coxflam 15 x 1, Euthyrox 100ug x1,Diotroxin x 2 ,Adco- Dapamax 2.5md x 1, Glucophage XR x 3, Cardicor 2.5, Toplep 100 mg x 1, Calciferol 1xpw, Methotrexate 2.5 x1 pildaagliks, Be-tabs Folic Acid x2, MenoFlush x 2.
Ek voel pary dae so moeg dat ek niks wil doen nie dan voel dil dit vir my of my mense dink ek is lui. Ek is 54 jaar oud. Dit is veral erg as ek kuier mense gehad het en moet op en top wees.

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageCyberDoc

Magda

Ek stel voor dat jy 'n internis konsulteer, sodat hy/sy jou medikasie kan evalueer en bloedtoetse kan doen om vas te stel waarom jy so chronies moeg is.

Groete




Dr Anrich Burger

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

1
Our users say:
Posted by: Irma Visser | 2010/11/04

Ek drink Toplep 100 mg x 2 per dag vir migraine. Kan dit dipressie veroorsaak? 38 jaar oud.

Reply to Irma Visser

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement