Question
Posted by: Helena | 2011/10/13

Testes

Goeie dag Dokter

My verloofde se linkerkantse testes is kleiner as die regterkant en dit voel asof daar klein stukkies " afgebreek"  het. Hy was gister by sy GP en die dr het daaraan gevoel en gesê  dat hy so gebore kon wees.

Ons is albei bekommerd dat daar dalk fout is, ivm sperm tellling, ens. so hy gaan ''n sonar en sperm telling toets laat doen.

Vir eie gemoedsrus, het dokter al van sulke gevalle gehoor? En moet ons onsself regmaak vir die ergste nuus? As self die een testes 100% funksioneer, sal ons steeds kan kinders hê ?

Ons wil albei graag kinders hê  later in ons lewens.

Dear Helena

That fact that the one testis appears to be smaller than the other does not necessarily mean that you may have difficulty in conceiving or that there is anything major wrong. You have proceeded to do the right thing such as having an ultrasound examination of the testes and a sperm analysis. If the semen analysis parameters are all normal and there are no other additional problems then you should a normal ability to conceive. I would suggest that if the ultrasound does show any abnormalities that you see a urologist to get a specialist opinion about it.

Answered by: Dr Y.M. Dasoo

1
Posted by: Fertility expert | 2011/10/18

Dear Helena

Answered by: Dr Y.M. Dasoo

Reply to Fertility expert