Question
Posted by: bigmomma | 2009-10-21

Taurette sindroom

Ek het ' n seuntjie van 3.5jr oud, ek het by my ex skoonsuster gekla dat hy baie moeilik is om te hanteer. Sy het gesê  dit klink baie soos dieselfde geval waarin haar kind (my broer se kind)verkeer het, en dat haar kind ge-diagnoseer is met die sindroom. Sy het gesê  dit is absoluut geneties. Kan u asb vir my voluit informasie oor dit gee of ' n webwerf waaroor ek oor dit kan lees?

Not entirely or simpl genetic, and Tourettes is just one of many possible explanations for his troubles. There's no point in you learning a lot about Tourettes if he doesn't have it. Best have him see a child psychiatrist or child psychologist for a full assessment and diagnosis, then they can discuss with you whatever the problem more definitely IS, and how best to deal with it

1