Question
Posted by: Anita | 2010/01/19

swangerskap

Goeie dag,

Ek wil net graag weet of daar ' n kans is om swanger te raak met net 1 beskadigde buis. Ek was gesteleriseer en het my weer ontbind het swanger geraak was 7weke toe is dit n buis baba. Nou het ek net die 1buis oor maar hul se dit lyk nie goed nie. Is n inplanting baie suksesvol of nie.

Your chances don't sound good. IVF would be an option.

3
Posted by: helena | 2010/04/20

5weke swanger dr se dis n buis baba behandel my met methrotrexate. Wat is di nadele?

Reply to helena

Posted by: Yas | 2010/01/20

Anita
I wonder if it will be possible for you to give me some more info regarding the reversal of your sterilisation. I had myself sterilized years back and would like to have a baby now. I get alot of mixed messages (have not gone to see a professional yet).

Reply to Yas