Question
Posted by: Christelle | 2009/04/03

Smoking

I am 37 years old and 4 months pregnant. I have a problem to quit smoking and it is really stressing me out. Am I allowed to use products like Nicorette etc. to help me to quit, as I am struggling to do this by myself. I smoke between 20 - 30 cigarettes per day. Please assist me if you can. Thank you

You should not use Nicorette. Hypnosis may help you, or a support group such as Smokenders.

4
Posted by: re: smoking:VIR CHRISTELLE | 2009/04/03

HI DA CHRISTELLE, EK WEET OOK NIE,EK LEES GEREELD HIER,EK HET OOK AL VRAAG GEHAD BY DIE PEDIATER,EK HET OOK MAAR ' N BAIE SWAK ANTWOORD GEKRY,OK, ROOK IS NIE REG AS JY SWANGER IS NIE, SOOS IN GLAD NIE,EK IS ' N ROKER,EN EK WEET,EK KON OOK NIE OPHOU ROOK NIE,OM EERLIK TE WEES HET EK MY 9MDE OMGEBID DAT MY DOGTERTJIE NET OK MOET WEES, DAAR IS NIKS FOUT MET MY DOGTERTJIE NIE,EK IS BAIE DANKBAAR DAARVOOR,MY MANAGER,MY TWEE VRIENDINNE HET OOK GEROOK TYDENS SWANGERSKAP, HULLE KIDS MAKEER OOK NIKS NIE.EK SAL NET SE AS JY REGTIG NIE KAN OPHOU NIE, ROOK ASB DAN NET BAIE MINDER EN ROOK LIGTE SIGARETTE. EK HOOP JY VOEL MINDER SKULDIG NA MY MAIL,EK HET ALTYD SO SKULDIG GEVOEL AS EK GEROOK HET, AI TOGGIE TOG, LUISTER MAMMA, ROOK NET BAIE MINDER!!

Reply to re: smoking:VIR CHRISTELLE
Posted by: 0 | 2009/04/03

To Tots

37 weeks or 16 weeks, still Tots, the damage is done. If you' re unborn child is not enough reason to stop smoking that I don' t know.

Reply to 0
Posted by: tots | 2009/04/03

to Anon
cant you read?shes not 37 weeks, shes 37 years &  4 months pregnant.you fool

Reply to tots

37 weeks is a bit late to start worrying about it. Just carry on. The damage is already done.