Posted by: Megan | 2008-11-25

Dit is nou die 4de keer hierdie jaar wat ek siek raak met sinus. Watter medikasie kan ' n persoon gebruik as dit in die begin stadium is, voor jy platgetrek word daardeur? Is daar iets wat mens kan doen om dit te verhoed?

Hallo Megan
Jy het dalk 'n onderliggende hooikoors. Probeer dadelik met soutwater snuif as jy begin simptome kry ( 1 koppie water plus 1/2 teelepel sout - snuif op tot omtrent tussen jou oë en blaas uit) gebruik 'n dekongestiewe neussproei soos Illiadin en drink iets soos Viral choice C. Vermy opdroogmiddels want dit maak die slym dik en taai. As jou neus baie jeuk en toe raak en loop op 'n daaglikse basis, probeer bietjie Loratidien 1 tablet saans en Beclate neussproei twee keer per dag.

Posted by: QED | 2008-11-26

Hi Megan,

I suffered real bad with my sinus/hayfever. I have tried various treatments in my life and this one work best for me:

1. Ask your Gp to prescribe a streroid/cortisone nasal spray (this is for long term use and unfortunately one have to use it only realy starts working after 1-3 months.
2. Get yourself a antihistimine that works for you, so that the moment you feel like sinus drink it for a few days.
3. This is now a " boere raad" , but I find that it realy work. The moment you feel like flu, drink one teaspoon of " koeksoda"  with a glass of water. But you have to do it the moment you have the slightest feel of a flu or cold coming. See, the flu/cold virus lives in a sour environment and with the " koeksoda"  one takes that away(make your body more alkaline)...this one might sound a little goofy, but it works for me...

Good luck!

Reply to QED