Question
Posted by: Engela | 2009-10-12

Simply Slim

Ek het gehoor van die wonder pillejie. 100% natuurlik en bevat die volgende Bigarade Orange (Neroli), L-Carnitine, Indian Lotus Leaf, Cassia seed, other ingredients  Aloe, Dietary Fibre, Evening primrose, starch Dectrose.
Dink jy dat dit kan werk? Maak glo jou mond droog wat jou dwing om water te drink. Gee my jou eerlike opinie hieroor.

Beste Engela
Ek gaan nou vir jou my antwoord op 'n ander Leserin se navraag oor Simply Slim gee. Ek vra verskoning want dit is in Engels: "The fact that a product contains so-called 'natural' or 'herbal' ingredients is not guarantee that it is safe - some of the most potentially harmful products are made from herbs. The Bitter Orange Extract contains synephrine and is an appetite suppressant. Synephrine is a form of epinephrine that can cause a whole list of negative side-effects including palpitations, insomnia, psychotic states and wost of all, addiction. Other forms of epinephrine have been banned in over-the-counter products and I would not recommend that slimmers should use any product that contains synephrine. Cassia seed and aloe vera are laxatives that may cause loss of normal bowel movements and dehydration if taken in excess. The L-carnitine should not be taken by anyone with thyroid problems as it suppresses thyroid function.
I am not sure why the Lotus or Water Lily is being added to a slimming product because it is basically used as an aphrodisiac! It may be added to make you "feel euphoric" as the one advertisement for Blue Lotus states.
The Evening Primrose oil, and dietary fibre should not be harmful and the dextrose is probably added as a sweetener to improve the taste.
My recommendation would be not to use this kind of product".
Dit is my eerlike opinie.
Groete

1
Posted by: Johan | 2009-10-12

Ek het ook die wonder pilletjie gedrink! Ja, jou mond raak droog.
Jy drink water. Ek probeer gesond eet, groete, slaai en vrugte.
Gewig? nee, is maar nog dieselfde.
Dr het al op silply slim geantwoord as jy in die vrae kyk.
Daar is ander mense wat kwaai newe efekte kry.
Ek het besluit om te aanvaar.
1. sal nooit belangrik wees nie.
2. nooit ryk wees nie.
3. nooit weer jonk wees nie.
4. nooit weer maer wees nie.
Dit is nou maar so!
Al manier om maer te word, is om nie te eet nie, soos my vrou.
Groete en sterkte

Reply to Johan