advertisement
Question
Posted by: Landa | 2009-10-01

Seer sternum/rib

More Dr

Ek het so n paar weke terug aan u geskryf oor my rib/sternum wat so seer is. U het vir my gese om Mypaid te drink en dit sal hopelik die probleem oplos. Ek het die pille toe gedrink. Dit het soort van die probleem beter gemaak, maar kon die pille net vir 5dae drink. Toe ek ophou daarmee, was die pyn weer terug. Dit voel eintlik erger. Ek weet nie meer wat om te doen nie. Kan dit ook my balans affekteer? Ek bly gereeld van balans afgaan, maar ek het nie oorpyn of so iets nie. Dit is besig om my sport te affekteer.

Ek hoop u kan my help

Baie dankie vir u tyd

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageCyberDoc

Landa

Dit is 'n goeie idee om jou dokter vir x-strale te konsulteer. Sodoende kan die oorsaak gevind word en behandeling voorgeskryf word.

Groete




Dr Anrich Burger

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement