Question

rugwerwel

My man was ' n goeie lang afstand atleet wat ' n hele paar Comrades en ander marathonne gehardloop het. Hy het egter ' n ' ekstra'  rugwerwel en moes nou nadat hy etlike kere erge lae rug pyne gehad het, ophou hardloop op advies van sy dr. Wat ons egter pla is dat hy van tyd tot tyd steek pyne vanuit sy reg tot in sy testikels kry - kan dit van die rugprobleem wees? Dit is wat sy dr gesê  het - hy kry ook pyne in die lies wat dan skuif na die skrotum gedeelte. Het u dalk enige raad / advies?

Expert ImageArchive

Yes, pain into the testicles can be referred from the lower back.

If the pain is intermittant and variable then it's unlikely that he would need to consult with a neurosurgeon. I would suggest that he consult with a chiropractor, specialists in managing spinal problems similar to what you are discribing. If the problem is of long standing he must be patient as it may take quite a few visits, however if there is no change after 5 visits the chiropractor should reconsider his / her diagnosis.

Kevin