Question
Posted by: Claire | 2012-08-02

Reuk

Na my swangerskap (my dogtertjie nou 9 maande) sukkel ek vreeslik met ''n vaginale reuk. Ek was my met ''intimate'' seep, ek''t geen afskeiding of gejeuk nie. Is skoon op myself, dra nie stywe broekies nie. Dit gebeur nie saam met menstruasie nie, ek het bv. 2maande terug ook so ''n reuk gehad, dus sukkel ek om ''n ''patroon'' te sien.

Wat kan die moontlike oorsake wees, asook behandeling. Dit is vir my ''n groot verleentheid.

Dankie byvoorbaat

It could be that you have an infection, though you would then expecta discahrge. It could also be that your ' normal' smell has changed due to hormones. You would need to see a doctor to determine if there is a medical problem.

1
Posted by: gynaedoc | 2012-08-08