Question
Posted by: Ina | 2012-10-06

RE: Troue van " psigopaat" 

My dogter se optrede is soos die van `n psigopaat. nadat ek so pas R100 000 betaal vir haar troue, het sy weereens met `n klomp leuens en manipulasie weggekom. Die toppunt is dat sy vir my aanstaande skoonseun gese het dat ek sou gese het dat hy haar gaan los. Hulle blyplek is soos `n varkhok. Ek het geleer om daaroor stil te bly. Soos gewoonlik nadat ek die bedrag betaal het, het sy met leuens en manipulasie verhoudinge so vertroebel dat ons nie eers lus is om dit byte woon. Ons het van ons eie vriende genooi en familie. Wat maak ons nou? ek is stukkend. Sy vrA VRAE EN AS ONS WIL ANTWOORD DAN PRAAT SY ONS DOOD. dIT ONTAARD IN `N GESKREEUERY, WANT ONS WORD NIE GEHOOR NIE. oNS het nie meeer krag en lus om te lee3f nie

Sorry to hear about this, Ina. Has this thought that your daughter may be a psychopath just occurred to you, or have you worried about this possibility for sime time ? That's an awful lot of money to donate to someone you consider a psychopath.
Presumably you've known her all her life - were there no similar problems before now ? I understand that this is very unpleasant and discouraging for you, but don't give up. She's an adult, and adults are allowed to be foolish. Its her life, even if she chooses to make bad decisions - you cant live it for her.
Rather see a counsellor to help you deal with your own disappointment and worries, as its you who needs and deserves to be looked after now.

2
Posted by: Pamela | 2012-10-06

You as her parent have done your duty by her. Let her be now and get on with yuor own life.

Reply to Pamela