Question
Posted by: Antoinette | 2012/05/25

RE: 44 JAAR - MENSTRUASIE

Ek is ''n vrou van 44 jaar oud. Elke maand net wanneer my menstruasie moet begin word ek so siek, simptone: koors / koue koors. pyne op my krop van my maag en dan gaan die pyn weerskante van my maag. Ek kry diaree, lae rug pyn. Dit voel vir my of dit net erger word elke maand. Is dit normaal om so siek te word? wat kan ek doen om dit te voorhoed.
Asseblief help!

You don't say how long this has been going on for. If it has been for many years then it is probably just bad PMS. The Pill often helps, though you would need to discuss this with your gynaecologist in view of your age.