Question
Posted by: Johnny | 2008/09/02

&quot Slender Wonder" 

Ek is nou die 2de maand op " Slender wonder" . Ek is veronderstel om 6-8kg/maand te verloor, het 1 kg verloor.
Behoort dit te werk?

Beste Johnny
As jy nie met 'n verslankingsprogram ten minste 2-4 kg per maand verloor nie, dan dink ek dat die spesifieke program nie vir jou werk nie. Probeer 'n gebalanseerde, hoë-vesel, lae-vet dieet (kliek op 'Diet' bo aan hierdie bladsy, en dan op 'Weight loss', en 'Slimming Diet'), en daaglikse oefening van ten minste 30 min. Jy kan fietsry, swem, touspring, flink stap, of hardloop, of by 'n gimnasium of 'Walk for Life' aansluit. Dit is goedkoper en gebalanseerd. Met hierdie program behoort jy tussen 0,5-1 kg per week te verloor.
Sterkte

4
Posted by: Gogga | 2008/09/03

Slender wonder was the last fad diet I' ll ever try!

I lost 7,5 kg in one month but then gave it up because I couldn' t take the starvation diet any longer. I regained 2 kg before deciding to see a dietitian and get a proper, healthy eating plan.

Reply to Gogga
Posted by: Tania | 2008/09/03

I' ve also been on Slender Wonder about two year ago. I lost 25kg, I also put it All back. AND it is VERY expensive!! I now follow a healthy eating plan and excersise, I lose very slowly, but is Stays off!!!
Good Luck

Reply to Tania
Posted by: Johnny | 2008/09/02

It is suppose to restore the " fat burning hormone"  in the body for the rest of a person' s life!

Reply to Johnny
Posted by: CC | 2008/09/02

Hi Jonny,
i was on Slender Wonder 2 years ago and lost 10 kgs in less then 2 months, only to put it all back on and more.

Not very good i think!

Reply to CC