Question
Posted by: Sinet | 2011/01/14

pynlike hakke

Ek oefen gereeld op die treadmill, 20-30min. Tot ongeveer 4 weke gelede, het ek geweldige pyn in my hakke (voetsool) begin kry. As ek vir ''n paar dae ophou, gaan dit beter maar sodra ek weer begin pyn dit so dat ek sukkel om te loop (of om aan die gang te kom).
Ek wil nie graag ophou nie. Ek doen gewigte ook (baie min), strek, maar voel ek wil eerder kardiovaskulê r doen. Ek is 56 jaar oud. Het geen siektes nie, en wil dit ook graag so hou.
Wat gaan help? Nuwe tekkies. Moet ek medikasie kry? Gaan my voete regkom? Help asb!

Hi Sinet

Difficult one, pain under the heels can be caused by a few different conditions. One is called plantar fasciitis, another is a heel spur.

I think the best thing you can do (and I hate to pass the buck) is to see a podiatrist or a sports physician about it, and have them diagnose it. The treatment is different for each condition, so you need to know what you're treating before you start doing anything. It might be stretching, some massage, some other exercises, and possibly anti-inflammatories. But that's for someone to decide only AFTER assessing you, so that's really what you need to look at first.

1
Posted by: fitnessdoc | 2011/01/21

Hi Sinet

Reply to fitnessdoc