Posted by: Pyn in knieg | 2008-11-14

Pyn in knieg

Ek het vyf ure terug met my hele gewig op my knieg geval. My knieg is effens blou en geswel, maar wat my bekommer dit is vuurwarm. Ek kan nie my knieg buig nie en my hele been pyn tot by my hak. Ek kan staan op my been, loop net moeilik, so ek glo niks is gebreek nie.

My vraag is, moet ek worry oor die vuurwarm knieg en wat kan ek drink vir die pyn?

Expert ImageArchive

Yes you need to be concerned over red hot knee. Please see your medical doctor immediately to rule out any vascular medical concerns.
Ice your knee and elevate to help control inflammation and pain.
Suggestions on what to take for the pain will have to wait until your knee has been evaluated.

If you need rehabilitation see your local osteopath. For more information on osteopathy visit

Dr Guy Ashburner