Posted by: Loula | 2012-09-27

Wanneer ek voedsel inneem voel ek opgeblaas en ek is winderig. Ek het al kamara gesluk en is ''n swam in slukderm. Het u enige raad vir dit?

Expert ImageNatural health

Is die swam 'n fungus ? As so probeer vir ten minste 3 maande geen wheat or dairy in neem nie. Jy kan ook digestive enzymes in neem wat die kos sal help verteer en help vir die opgeblaasheid.

Dr DEbbie

Posted by: Carla | 2012-10-21

Hi Stephen. I''m sorry I don''t have any connection with the teesrts. I''m just trying to build up some info to help people see whats involved. If you are on benefit I think there are government schemes that should allow you to get free training and take the test again. Maybe one of the advertisers could give you information

Reply to Carla