Question
Posted by: GRAATJIE | 2010-01-25

oogdruppels in drank

my boetie is n paar maande terug oorlede en ons vermoed dat hy oor n lang tydperk oogdruppels ingekry in sy drank sodat sy meisie kon uitgaan kan dit noodlottig wees want al sy organe het net ewe skielik gaan staan hy was maar 41

Hallo Graatjie
Oogdruppels in kos of drank sal 'n persoon redelike akute simptome gee soos naarheid en braking, lae bloeddruk, asemhalings probleme, tremors of konvulsies en hart onreelmatighede. Dit sal nie regtig orgaan versaking veroorsaak nie. Het hulle 'n nadoodse ondersoek gedoen?

3
Posted by: Jan van Niekerk | 2010-05-31

Sorry for the Afrikaans, i just express myself better in my Language

I would like to know what he effects can be if someone is giving another person drops of eye drops (i think eygene) in his drinks.

The person is 62 years old and he''s struggling with his health. For the past 7 months, his health is just getting worst and worst. I am starting to think that somebody, as the patient can''t do anything himself anymore, is putting eyedrops in his drinks at night, to make him sleep.

What can be the symptoms and the effects on his health.

Kind regards
Jan

Reply to Jan van Niekerk
Posted by: cyberdoc | 2010-01-25

Hallo Graatjie

Reply to cyberdoc | 1 comment (hide)
Posted by: Wilma | 2014-04-24

Dr is dit gevaarlik om oogdruppels in jou drank te drink en watse simptone kan jy toon