advertisement
Question
Posted by: lettie | 2010/02/11

nagsweet

Beste dr,
My man is nou 71jaar oud. Hy het n hele paar jaar gelede n hartomleiding gehad, daarna n hartaanval, (so 16jr gelede) . Hy is op medikasie vir cholestrol, hoe triglisiriede, gout, hy lei erg aan verskillende pyne veral in sy heupe. Ek kom agter dat hy baie erge nagsweet ondervind. Ons het wel lugreeling in die slaapkamer, so ek het gewonder of dit slegs agv hitte is, of kan daar n ander oorsaak wees vir die nagsweet?
Baie dankie vir die diens wat julle hier lewer!

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageCyberDoc

Hallo Lettie
Nagsweet kan 'n teken van onderliggende infeksie of inflammasie wees, mense met diabetes kan dit ook ervaar. 'n Lae Testosteroon vlak kan ook vir man iets soos "hot flushes" veroorsaak. Jou dokter sal kan kyk vir oorsake met bloedtoetse.
Dr Bets

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

1
Our users say:
Posted by: cyberdoc | 2010/02/15

Hallo Lettie
Nagsweet kan 'n teken van onderliggende infeksie of inflammasie wees, mense met diabetes kan dit ook ervaar. 'n Lae Testosteroon vlak kan ook vir man iets soos "hot flushes" veroorsaak. Jou dokter sal kan kyk vir oorsake met bloedtoetse.
Dr Bets

Reply to cyberdoc

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement