advertisement
Question
Posted by: Delene | 2010/08/20

medikasie en gewigsverlies

Ek gebruik Cozaar en ''n beta blokker vir my mitraalklep inkompetensie en sukkel regtig om gewig te verloor. Kan die betablokker deel van my sukkelstryd wees? Voel vir my my metabolisme het totaal tot stilstand gekom. is nie insulienweerstandig nie. Dankie vir jou inset.

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImagePharmacist

Hi D

Sommige betablokkers kan wel gewigsprobleme tot gevolg he, waarskynlik omdat dit die metabolisme mag verstadig. As jy skielik en vinnig gewig begin optel moet jy egter met jou dokter gesels.

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

2
Our users say:
Posted by: Theresa | 2010/08/23

Goeiedag

Ek is op Prednisone vir die afgelope drie maande. My gesig is baie geswel en my tong is baie seer amper asof ek mondsproei het wat kan ek gebruik asb?

dankie

Reply to Theresa
Posted by: pharmacist | 2010/08/23

Hi D

Sommige betablokkers kan wel gewigsprobleme tot gevolg he, waarskynlik omdat dit die metabolisme mag verstadig. As jy skielik en vinnig gewig begin optel moet jy egter met jou dokter gesels.

Reply to pharmacist

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement