advertisement
Question
Posted by: TASH | 2009-08-31

Q.

Kortizoon

Ek was vir 2 en ' n halwe week op kortisoon, 20mg pulmison en 10mg van ' n ander kortisoon, vir verkoue en koorsblare in my mond. My gesig neig of dit geswel is asook my bene, asof daar nie sirkulasie is nie. Is dit water en is dit weens die baie kortisoon? Wat kan ek neem of doen?

Expert's Reply

A.

Expert ImageCyberDoc

Hallo Tash
Kortisoon kan effens vogretensie en swelling veroorsaak maar dit sal vanself weer weggaan as jy ophou om dit te gebruik. Dit help nie om waterpilletjies te neem nie want die swelling is in die weefsel.
Dr Bets

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

Want to comment?

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement