Posted by: Carla | 2012-01-11

Knock Knees

My seuntjie is 2jr en 2maande oud. Ek het hom gister by ons GP gehad omdat ek vermoed dat hy knock knees het. Ons het toe plate gaan neem. Die verslag sê  die heup belynings en die femurkoppe is normaal, sowel as die knie epifisiale ontwikkeling en dat daar geen benige deformiteite is nie. Die verslag sê  wel die knieë  vertoon ''n genu valgus belyning. Die GP sê  toe geen operasie of wat ook al is nodig nie, maar dat ons wel na ''n fisioterapeut toe moet gaan vir oefeninge vir hom. My vrae is: Ek lees op die internet dat knock-knees meestal normaal is by 2-jariges. Wat nou met ons geval? Tweedens, ons medies dek nie ''n fisioterapeut nie. Waar kan ek ''n lys kry van oefeninge wat ons met hom kan doen? Hy is 100% gesond, nie oorgewig nie en geen beensiektes nie.

Expert ImageHealthy Bones

Beste Carla
Dit is waar dat dit heeltemal normaal is vir 2-jariges om so 'n bietjie "knock Knees" te he- miskien kan jy dalk net 'n fisioterapeut bel en vra oor die oefening. Selfs dit is nie altyd nodig in kleintjies nie, maar vra maar.

Posted by: Rezoan | 2012-03-11

I have normal-to-day skin and this Healthy Wear SPF 50 Bronzer in Light has been the only pdwoer bronzer I have ever been able to use without it being even more drying to my skin. It does not cake or gather in fine lines or wrinkles. However, the coverage is not heavy like a foundation, so if you need heavy coverage this may not be for you. I have a few light freckles and they show through somewhat but it looks very natural. This is a matte bronzer, yet it gives me a slight glow. My complexion shade is fair/medium. I bought this in the light and it''s the perfect shade for me in the summer. Please Note: Don''t go by the shade as it appears here in the picture. It is MUCH lighter than this, almost like a medium shade foundation, not a bronzer! It contains no ingredients that make me itch. I have tried several mineral make-up lines and most of those contain bismuth oxychloride. This does not. Underneath the pdwoer, there is a brush. I don''t use this one, I prefer using my own pdwoer brush, these tiny brushes are OK if you''re out and about, but hard to use. I don''t like the chemical smell of moisturizers with SPF added, so I am using this alone directly over my Olay Regenerist Serum and even though sometimes I''m out in the sun several hours, I have not burned using this with no other sunscreens.

Reply to Rezoan
Posted by: Carla | 2012-01-11

Ek wil net byvoeg dat dit nooit so was nie.

Reply to Carla