Question
Posted by: melandi | 2011/03/07

kieme

ek het ''n anxiety oor kieme. niemand moet aan my raak nie. Ek sal my hare lyf dadelik gaan was as iemand aan my vat. ek raak histeries as iemand aan my wil raak en ek het gevra hulle moet nie. dit raak alhoe erger. het hulp dringend nodig vermye alle openbare plekke en my huismense kry ook swaar oor my gedrag

Is this perhaps ( as it often is ) part of an OCD ( Obsessive-Compulsive ) disorder ? It sounds like an unpleasant for you and perhaps others, exaggerated concern, with reactions to events of no possible risk as though they were catastrophes. See a psychiatrist for proper assesment, as treatment, with CBT ( Cognitive-Behaviour Therapy ) and perhaps also some meds also used to treat depression, can help greatly to get this all back into perspective and make life far more pleasant for you and others.

2
Posted by: Vaal Donkie | 2011/03/07

Hoekom hou jy nie net op nie? Jy erken dat dit ''n probleem is en ek lees tussen die lyne dat jy weet jy tree irrasioneel op, so waarom stop jy dit nie net nie.

Reply to Vaal Donkie