advertisement
Question
Posted by: Sonja | 2012/02/25

Jeukerigheid

Ek''s 47 en sukkel vanaf vroeg Januarie met ''n gejeuk aan die eksterne vroulike organe en gebruik toe canaesten daarvoor.
Op 17 Jan het ek blaasinfeksie en was by die dr - diagnose acute cystitis en kry antibiotika. Na die antibiotika was die blaasinfeksie opgeklaar, maar ek het nogsteeds die gejeuk gehad.
Die dr skryf toe x2 150mg aspen fluconazole op 13/2 voor en die situasie raak beter vir ''n paar dae.
Die probleem is nou is nogsteeds nie opgeklaar nie. Sodra ek soggens wakker word jeuk dit veral en raak beter nadat ek gewas het en canaesten aangesmeer het. Ek het opgemerk dat daar ''n klein knoppie is wanneer ek die canaesten aansmeer en dit die area is wat so jeuk.
Wat kan die oorsaak wees en wat kan die oplossing wees?

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageGynaeDoc

Thrush does not cause a knob. If this is the area whihc is itching, I would suggest that you see a gynaecologist to assess it.
Best wishes

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

1
Our users say:
Posted by: gynaedoc | 2012/02/27

Thrush does not cause a knob. If this is the area whihc is itching, I would suggest that you see a gynaecologist to assess it.
Best wishes

Reply to gynaedoc

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement